6PCS din Oțel Inoxidabil, Instrumente Dentare Kit Dintii de Tartru Racleta Gura Oglindă Stomatologi Alege Instrumentul de Dinți Scala Sondei Cu Cazuri de Stocare

e867

Nou

In stoc

42.82lei 37.26lei
Cantitate

Etichete: coxo dentare, dentista scala dinte, instrumente pentru detartraj dentar, dentare roata, dentist oglindă, lvdt, cu ultrasunete dentare, caz pentru multimetru, dentare unitate de aspirație, tartrul dentar.

Descriere:

Acestea sunt instrumente dentare, care este în principal pentru scoaterea petelor dificile, tartru, bacteriile și resturile de pe dinti si gingie.

Caracteristici:

1. Acest dentare kit contine 6 instrumente esențiale pentru a menține igiena orala sanatoasa.Se Adoptă de înaltă calitate din oțel inoxidabil, care este rezistent la rugină și ajută pentru a minimiza riscul de infecție.

2. Acesta este, în principal pentru a scoate petele dificile, tartru, bacteriile și resturile de pe dinti si gingie.

3. Se poate păstra dinții și gingiile sănătoase, care previne respiratia urat mirositoare, boala gingiei sau a cariilor dentare.

4. Acesta oferă un caz delicat pentru a păstra aceste instrumente curat și convenabil pentru a transporta în timp ce sunteți în deplasare.

5. Este potrivit atât pentru utilizarea acasă sau dentist profesionist utilizare.

Parametri:

Tip: Instrumente Dentare

Material: otel inoxidabil

Cantitate: 6 buc/set

Lista:

6 Buc/Set Instrumente Dentare

Nici un client nu comentarii pentru acest moment.

Produse similare